25.5.15

Στιγμιότυπα από την εκδήλωση για τη Γιορτή της Μητέρας!

Οι μαθητές της Γ' τάξης παρουσίασαν στο σχολείο μας μία υπέροχη γιορτή με θέμα τη Μητέρα!




Οι μαμάδες μας. Αυτές που μας έφεραν στον κόσμο, που μας φροντίζουν, που χαίρονται με τη χαρά μας, που λυπούνται με τη στενοχώρια μας, που μας συμπαραστέκονται στον πόνο και στην αρρώστια μας, που μας νοιάζονται, που έχουν τη σκέψη τους σε μας όλες τις ώρες……




-Ξύπνα! Σήκω από το κρεβάτι.
-Πλύσου! Πλύνε τα δόντια σου! Χτενίσου.
-Πάρε τα ρούχα σου, φόρα τα παπούτσια σου.
-Στρώσε το κρεβάτι σου.
-Πεινάς;
-Κρυώνεις;
-Αυτά θα φορέσεις;
-Πού είναι τα βιβλία σου; Πήρες το φαγητό σου;
-Φόρεσε το παλτό σου! Πάρε και τα γάντια !






-Μην ξεχάσεις το κασκόλ!
-Φάε πρωινό! Είναι το πιο σημαντικό γεύμα!
-Φάε τα φρούτα σου! Έχουν βιταμίνες! Πώς θα μεγαλώσεις!
-Έχουμε ορθοδοντικό στις 3!
-Μην ξεχάσεις το μάθημα του πιάνου.
-Μάσα αργά! Φάε ψωμί!
-Κάνε γρήγορα! Ήρθε το λεωφορείο.

-Πρόσεχε! Έλα εδώ! Πλύθηκες πίσω από τ΄αυτιά;








-Μαμά, φεύγω! Θα αργήσω λίγο παραπάνω σήμερα. Μην ανησυχήσεις!
-Μισό λεπτό παιδί μου! Πού θα πας και με ποιον; Θέλω να ξέρω.
-Εεε, να θα βρεθώ πρώτα λίγο με τον…. και  τον…  στο σπίτι τους και μετά μάλλον θα πάμε στην πλατεία να συναντήσουμε και κάτι άλλα παιδιά και …ωωχ! ανάκριση θα μου κάνεις; Μια βόλτα θα πάω!
-Και τι μυρίζει έτσι σε παρακαλώ; Μα καλά, λούστηκες με την κολόνια του μπαμπά σου; Και τα μαλλιά σου, πώς τα χτένισες έτσι περίεργα;
-Καλά, πρέπει να τα προσέχεις και να τα σχολιάζεις όλα; Αμάν πια!
-Και τώρα που το θυμήθηκα, η μαμά του…. μου είπε ότι θα λείπουν στο εξοχικό. Μήπως μου λες ψέματα;


Μαμά, σου λέω την αλήθεια! Κάποιες φορές σου λέω ψέματα. Και μαμά μου, μη στενοχωριέσαι γι΄αυτό. Κάθε μέρα μεγαλώνω. Μην το ξεχνάς!








-Δεν έχω όρεξη για ψάρια σήμερα! Επιθύμησα πίτσα! Πόσο θα ήθελα μια πίτσα! Αλλά είμαι άτυχη σήμερα. Έχουμε ψάρια!
-Πίτσα ε; Και τα ψαράκια; Μα, χαλάω εγώ χατίρι; Φέρε μου το τηλέφωνο. Θα παραγγείλω!!



Μαμά μου, μη με παραχαϊδεύεις. Ξέρω πολύ καλά πως δεν πρέπει να μου δίνεις  πάντα ό,τι σου ζητώ. Εγώ μπορεί να σου ζητήσω τον κόσμο όλο. Εσύ δεν είσαι υποχρεωμένη να μου τον δώσεις…














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου